Satış Sonrası Hizmetler

ODABAŞI Müşteri memnuniyetini kaliteden ödün vermeden karşılamayı, Satış sonrası servis ile müşteriye güven vermeyi kalite politikası olarak benimsemiştir. Firmamız bünyesinde Servis bölümü olarak kurulu olan, Yurt içine ve Yurt dışına servis hizmeti veren tam donanımlı uzman kadromuz; sorunları vaktinde çözebilmek için müşterilerimizin hizmetindedir.


Servis hizmetlerinden yararlanmak için 2 gün önceden servis hizmetlerinden randevu alınız.

  • Yunus ANDAN
  • İletişim Numarası: 0549 412 77 21 - 7/24 Destek Hattı

Periyodik bakım küçük sorunların büyüyerek yüksek maliyetli probleme dönüşmesini önleyerek ekipmanınızı ve sizi korumaya yardımcı olur.

Mobil servisimiz ile kalifiye personellerimiz yerinde siz değerli müşterilerimizin hizmetindedir.

Servis talebi üzerine; içerisinde her türlü alet edevat, cihaz ve yedek parça ile donatılmış araçlarımız ile hizmetinizdeyiz.

ODABAŞI üretimini yaptığı her ürün için yedek parça temin desteğini müşterilerimize taahhüt etmektedir.

Yeni ekipman garantisi: İmalatımız olan yeni ekipmanlar malzeme ve montaj hatalarına karşı 2 (iki) yıl garantilidir.

Parça garantisi: Bakım onarım ve revizyon işlemlerinde kullanılan yedek parçalar 1(bir) yıl garantilidir.

Ürünlerimizi müşterilerimizin ihtiyaçları ve beklentilerine göre geliştirmek için; şikayet ve önerilerinizi hassasiyetle değerlendirmekte, sürekli iyileştirme faaliyetlerimizde istatiksel veri olarak kullanmaktayız. Satış sonrası size iletilen müşteri memnuniyet anketlerini tarafımıza iletmenizi rica ediyoruz.